Přihlásit se

Správa účtu

Sleva na první nákup na Postershop

* Slevu můžete uplatnit na objednávku nad 700 Kč

 

Dodací podmínky

Skladem u nás znamená opravdu skladem

Produkty označené skladem máme opravdu fyzicky skladem na našem skladu v Praze. U nás skladem neznamená skladem u našeho dodavatele na druhém konci zeměkoule.

Způsob doručení či vyzvednutí zboží

Chci si zboží vyzvednout osobně

Zboží si lze vyzvednout osobně na adrese našeho skladu. Při objednávce je třeba vyčkat na informační e-mail o stavu objednávky, na naší adrese najdete pouze sklad s výdejním místem a ne prodejnu, zboží je možné pouze vyzvednout. Za objednávku je možné zaplatit hotovostí na místě, platbou předem převodem na náš účet či online platební kartou pomocí platební brány. Na výdejním místě platební karty z technických důvodů nepříjímáme.

Chci zboží zaslat domů

Zboží je dopravováno prostřednictvím služby balík do ruky od České pošty. V případě, že máme zboží skladem, je fyzicky předáno České poště pro doručení zpravidla do 48hodin. Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží. Ihned po předání zásilky dopravci posíláme informační e-mail o předání včetně čísla balíku a odkazem pro snadné sledování zásilky. V případě nepřítomnosti nebo jiných komplikací při doručení Vás dopravce ihned kontaktuje. Za objednávku je možné zaplatit dobírkou přepravci při převzetí zásilky, platbou předem převodem na náš účet či online platební kartou pomocí platební brány.

Pokud zboží není skladem, jedná se o položku na objednání. V tom případě je u zboží určena přibližná doba dodání. V případě jakýchkoliv dotazů na dostupnost či datum dodání Vašeho produktu, neváhejte se ihned obrátit na eshop@postershop.cz.

Ceny dopravného a typy platby

Při objednávce nad 1500kč je cena za poštovné, doběrečné i balné zdarma.

Informace o doručení

V připadě volby osobního odběru na adrese našeho skladu, vyčkejte na informační e-mail o vychystání objednávky. Následně po dobu 14 dní je možné objednávku vyzveznout v době otevíracích hodin.

Pokud jste zvolili přepravu pomocí České Pošty, ihned po předání balíku dopravci je zaslán příjemci informační e-mail o vychystání objednávky včetně čísla evidenčního čísla zásilky.

Pohyb balíků je možné sledovat na tomto odkazu. Do kolonky podací číslo zásilky zadejte číslo Vašeho balíku z e-mailu.

Převzetí zboží při doručení

Příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a možné vnější znaky poškození zásilky. Při případných pochybnostech o neporušenosti či správnosti obsahu má příjemce právo před převzetím překontrolovat obsah zásilky a v případě poškození zboží převzetí odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a mezitím problém konzultovat s prodejcem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému.

Storno objednávky

Od odeslání objednávky je objednávka považována za závaznou. Zákazník má však právo na odstoupení od kupní smlouvy (tedy od objednávky) do 14 dnů od převzetí zboží. Chce-li tak zákazník učinit, musí vrátit zboží neponičené, v originálním neporušeném obalu a s kompletním obsahem. 14 denní lhůta pro vracení zboží se nevztahuje na zboží upravované na míru (v našem případě na rámované obrazy a fotoobrazy), které jsou vždy dělány na přání konkrétního zákazníka. Po obdržení nepoškozeného vráceného zboží s příslušným dokladem o koupi, provozovatel obchodu odešle na bankovní účet zákazníka dlužnou částu za vrácené zboží. 

Reklamační řád

Reklamační řád vychází ze zákona č. 40/1964 Sb., z občanského zákoníku. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Délka záruční doby je udána u každého zboží v katalogu.

Do záruky nespadají kromě dalších tyto případy:

- zboží bylo reklamováno po záruční době.
- zboží bylo neodborně instalováno, upravováno či opravováno.
- zboží bylo poškozeno živlem - vodou, bleskem, ohněm nebo elektrickým výbojem.

Zboží bylo vloženo do košíku