Skladem u nás znamená opravdu skladem
Způsob doručení či vyzvednutí zboží
Zboží je dopravováno prostřednictvím služb GLS a Zásilkovny . V případě, že máme zboží skladem, je fyzicky předáno přepravci pro doručení zpravidla do 2 pracovních dnů. Zboží bude doručeno na fakturační, případně doručovací adresu, je-li tato zadána v objednávce, případně upřesněna zákazníkem před odesláním zboží. Ihned po předání zásilky dopravci posíláme informační e-mail o předání včetně čísla balíku a odkazem pro snadné sledování zásilky. V případě nepřítomnosti nebo jiných komplikací při doručení Vás dopravce ihned kontaktuje. Za objednávku je možné zaplatit dobírkou přepravci při převzetí zásilky, platbou předem převodem na náš účet či online platební kartou pomocí platební brány.
Pokud zboží není skladem, jedná se o položku na objednání. V tom případě je u zboží určena přibližná doba dodání. V případě jakýchkoliv dotazů na dostupnost či datum dodání Vašeho produktu, se neváhejte ihned obrátit na eshop@postershop.cz.
Ceny dopravného a typy platby
Dopravce | Druh dopravy | Cena dopravy | Cena dobírky | Cena celkem |
Zásilkovna | Platba dobírkou | 79,00 Kč | 40,00 Kč | 119,00 Kč |
Platba předem (kartou / bankovním převodem) | 79,00 Kč | 0,00 Kč | 79,00 Kč | |
GLS Parcel Shop | Platba dobírkou | 79,00 Kč | 40,00 Kč | 119,00 Kč |
Platba předem (kartou / bankovním převodem) | 79,00 Kč | 0,00 Kč | 79,00 Kč | |
GLS | Platba dobírkou | 109,00 Kč | 40,00 Kč | 149,00 Kč |
Platba předem (kartou / bankovním převodem) | 109,00 Kč | 0,00 Kč | 109,00 Kč |
Při objednávce nad 2000kč je poštovné, doběrečné i balné zdarma.
Informace o doručení
Po úspěšném předání balíku dopravci je příjemci zaslán informační e-mail o vychystání objednávky včetně čísla evidenčního čísla zásilky.
Pohyb balíků je možné sledovat na těchto odkazech dle přepravních společností:
Do kolonky podací číslo zásilky zadejte číslo Vašeho balíku z e-mailu.
Převzetí zboží při doručení
Příjemce zboží má povinnost překontrolovat neporušenost obalu a možné vnější znaky poškození zásilky. Při případných pochybnostech o neporušenosti či správnosti obsahu má příjemce právo před převzetím překontrolovat obsah zásilky a v případě poškození zboží převzetí odmítnout, či dopravce požádat o doručení další pracovní den a mezitím problém konzultovat s prodejcem. V opačném případě se vystavuje nebezpečí zbytečných průtahů při řešení případného problému.